tre dagar kvar.

Igår blev det sent, lite för sent med tanke på att jag skulle upp och jobba idag.
Var och stoooorhandla, fick med oss allt hem fast vi glömt listan hemma.
Sen var vi över till Frida och Erik för att fixa sista julklapparna.
Tusen tack för hjälpen.
Så nu är även det klart, äntligen.

Idag har jag varit trött, för trött för att orka.
Men åkte till valbo imorse för att jag skulle jobba där.
Först i Lundagruppen och sen på Furan, på dagverksamhet.
Gjorde klart jobben i Lunda och sen behövdes jag inte på Furan.
Så då åkte jag till Forsbacka och gjorde ingenting tills jag sluta.
Även såna dagar kan vara skön, speciellt när man är trött.

Ska slänga ihop lite mat nu, då vi inte ätit något idag.
Sen blir det kanske lite knäck, men det beror på om jag orkar.
Just nu håller hjärtat på att sätta upp våran fläkt.
Så mat får vänta en stund.

Idag har jag sjukligt ont i ryggen.
Kan varken sitta eller stå, ligga går väl någorlunda, så länge jag inte vänder mej.
Måste få någon ordning på denna värk snart, känner mej som Asta 85..
Och inte blir jag lättare med månaderna jag har framför mej heller.


Kommentarer
Postat av: Tommymarlen

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2012-06-20 @ 12:54:07
URL: http://tommymarlen.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0