Handboll.

Det är vad som visas på våran tv idag.
Då jag inte är ett dugg intresserad och bokstavligt talat tycker det är skit tråkigt, tänker jag ligga här.
Framför den käraste datorn. Och mina facebook spel.
Jag har nämligen lyckats bli beroeende igen, utav farmville och några andra liknande spel.
Jag bara älskar det.


Vi har hunnit beta av några fler julklappar.
Det blev inte alla som jag sa, och näst intill lovade mej själv.
Då jag vägrar handla i helgen, då jag misstänker att jag inte är ensam i affären.
Varför blir alltid dom svåraste julklapparna kvar till sist?
Och varför är det så svårt att köpa till karlar?



Nu funderar jag på att laga lite mat, någon gooood mat.
Då jag har blivit väldigt kräsen på mat, under graviditeten.
Kanske jag ska slänge ihop lite mer knäck, då nästan allt är upp ätet.
Sen ska jag även göra en till snickerskaka, men då måste jag handla och det gör jag inte idag.


Dagens av älskling:
Oh vilka fylliga läppar jag har, vill du smaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0