Fyra dagar kvar.

Nu är det bara fyra dagar kvar. Julen knackar snart på våran dörr.
Idag ska vi greja det sista, åka och handla och städa lite.
Då det är min sista lediga dag innan julafton.
Sen så kan vi välkomna våra nära och kära på julafton.

Idag ska vi på kalas ute i Årsunda.
Till världens sötaste Malte som har fyllt 3.
Ut och leta lite present först bara.

Blir även ut och skotta en del, då det fortfarande snöar.
Måste ju ha kommit minst 3dm snö sen igår.
Tur att hjärtat var ut och skottade en gång extra igår, annars hade vi nog inte kommit ut idag.


Vi försökte fixa med designen igår.
Men är man lika händig som oss och knappt vet vad en dator är går det inte så bra.
Vi höll på och dona och greja, läste och pilla.
Men inte blev vi nå klokare för de, och inte fick vi någon design heller.
Så nu måste jag försöka leta på någon som vet hur man gör, så jag kan få hjälp.
Vill ju sååå gärna ha en fin design som alla andra.
Så jag också vill lägga ut lite bilder, och fixa och trixa lite.




Fjärde ljuset är nu tänt.
Det är nära nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0