fem dagar kvar.

Nu har jag jobbat klart min helg.
Sköööönt.
Nästa gång jag jobbar helg är det nyår.

Ute är det snökaos.
Det har snöat konstant sen i morse.
Tur att jag slipper ut nå mera idag.
Jag tycker faktiskt att det räcker med snö nu.
Det är vitt ute, det är lagom mycket, och alla är nöjd.
Sååå snälla, snälla du, sluta snöa.


Bebis växer, jag växer.
Jag tror inte bebis tyckte jag skulle sova någon mer middag.
Den har gett mej halsbränna, en halsbränna till världshistorien.
Jag har så gott som aldrig haft halsbränna förr, men nu så.
Välkommen.
Jag har även haft lite ont i magen.
Jag vet inte om bebis trycker upp allt innehåll imagen när jag sätter mej.
Eller om det är någonting annat, men än är jag inte orolig.
Jag känner bebis varje kväll, även litedagarna när jag är lugn.
Igår gick vi in i vecka 24.
Det närmar sej.


Du är underbar.
Underbara du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0