Bowling.

Bowlingen var mysig och barnen skötte sej bra.
Dom tyckte det var lite tråkigt, eftersom dom bowlat med skolan.
Men det är ju bra att träna har jag hört.
Maten var super bra, tänk om man veta det innan.
Jag hade sådan beslutångest av vad jag skulle äta, så hälften vore nog.
Hade nog allt vela haft lite av varje.
Med andra ord en väldigt lyckad avslutning.


Nu är jag trött, eller mer seg.
Lite skallebank och ryggont. Men det hör vardagen till.
Hjärtat håller på å skruvar i köket.
Så det förhoppningsvis blir klart till jul, jag läääängtar.
Själv tänker jag göra kväller och krypa ner i soffan med täcke och något bra på tv.


Du gör mina dagar.
Du och jag.

Kommentarer
Postat av: Tormerethe

Nice site, keep up the good work!

2011-05-18 @ 09:49:40
URL: http://tormerethe.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0