Barnmorskan.

Igår va vi till barnmorskan.
För att måtas och vägas och lyssnas.
Mycket spännande, och jag skulle kunna banta med all denna vikt jag har gått upp.
Bebis hjärta slog som det skulle och vi ligger bra i kurvan som man ska följa.

Firade ju jul med Uppsala häromdagen.
Ungarna var nöjd, det var tur att vi köpte lite annat än bara kläder.
Dom kan ju leva rövare ialfall, och man funderar på vad man gett sej in på.
Tur dom är otroligt söta.

Nu är jag ledig i två dagar, böjar igen på nyårsafton
Kuuuuul.
Så idag ska vi iväg och köpa bilbarnstol, och tuttkuddar.
Då jag har börjat mjölka, inge roligt med mjölkkläder jämt.
Ska ta och väcka hjärtat nu, så det blir någon ordning i det här huset.


Du får mitt hjärta att slå ett extra slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0