åtta dagar kvar

Idag är jag trött, rusktigt trött.
Vaknade inte ens när hjärtat klev upp och det brukar jag alltid göra.
Nu har vi iaf ätit frukost och jag ska väl försöka att bli människa.
Vi ska iväg och uträtta några ärenden idag. Försöka få det mesta gjort.
Då jag börjar jobba i morgon och jobbar fram till julafton.

Ikväll/eftermiddag ska jag  iväg och bowla med albatrossarna.
Det är avslutning för denna säsong, och även avslutning för mej som ledare.
Lite sorgligt, har ju ändå träffat dom varje vecka i ett år nu.
Mina goa och väldigt speciella ungar.
Ska försöka att åka och titta på dom så mycket som möjligt sen också.
Sen har jag lovat dom att komma när dom har cup i mora.
Bara det inte krockar med bebis.



Bebis, du är det vackraste för mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0